Maica Domnului " IERUSALIMITEANCA"


( in biserica „Mormantul Maicii Domnului” – din Ierusalim)

Ana

Photobucket

Acest articol a fost publicat în pelerinajul meu in TARA SFANTA. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Maica Domnului " IERUSALIMITEANCA"

  1. Constantin zice:

    Buna ziua!

    Cred ca sunteti una din fericitii pelerini care ajung la Ierusalim. Va invit sa imi vizualizati blogul meu> Pagina de Folos> http://konstantcrestinortodox.blogspot.com/

    Constantin Iordachescu

  2. Ana zice:

    Buna ziua! Domnule Constantin, bine ati venit! Da,asa este ,am fost binecuvantata ,am vazut Locurile Sfinte!
    Blogul dvs il stiu,este placut ,util si chiar suntem unul in lista celuilalt de mess.
    Va multumesc ca ati trecut pe la mine si va mai astept.

Lasă un răspuns

