>Tocana calugareasca

>Cred ca sunt maniaca deja cu cratitele si vasele…mi-am mai cumparat inca doua… unul din lut si un wok, iar pe cel din urma l-am pus deja la treaba… cu o tocana calugareasca

Ingrediente ( pentru 10 portii)

  • cartofi – 500 g
  • 2 morcovi potriviti
  • 2 ceape
  • o telina mica
  • ciuperci – 300 g
  • masline – 200 g
  • rosii proaspete – 500 g
  • un ardei gras
  • orez – 100 g
  • sare, ulei, patrunjel verde

Legumele se curata, se spala si se taie dupa preferinta, marunt, sau cuburi( eu morcovul si telina le-am dat pe razatoare ). Orezul se spala in mai multe ape si se lasa la scurs.
Intr-o cratita, in putin ulei, se pun morcovii, telina si ceapa si se adauga si putina apa.

Apoi, se pun ciupercile, orezul, cartofii, ardeiul, maslinele si apa cat sa le acopere. Cand legumele s-au fiert, se adauga sarea si rosiile si se continua fierberea 10-15 minute. La final se presara patrunjelul verde.

Pofta buna!

Ana

Acest articol a fost publicat în ce-am mai gatit, Postul Mare. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la >Tocana calugareasca

  1. CORA zice:

    >Miam miam! Mancarea gatita in vase de lut este atat de delicioasa! Mi s-a facut foame numai uitandu-ma la fotografiile astea! Uf, cred ca dau iama pe la bucatarie! 🙂

  2. Ana zice:

    >Multumesc 🙂 Cora,manacarea aceasta nu ingrasa 😉 Ai dreptate, in vase de lut mancarea este si mai buna. Te imbratisez cu drag 🙂 Doamne ajuta!

Lasă un răspuns

