>Tort de biscuiti

>Este un tort mai altfel, delicios, tortul pe care ni-l facea mamaie in copilarie, dar pe care eu l-am adaptat putin ca sa nu ingrase chiar asa de mult. In varianta originala e conglomerat de calorii.

tort de biscuiti

Varianta mea contine :

  • un kg de biscuiti Fitness ;
  • fructoza- cateva lingurite; ( eu am pus 4 linguri si a iesit prea dulce, puneti 3 si va fi mai bun)
  • crema de ciocolata dietetica- o cutie mica;
  • cacao -2 lingurite;
  • lapte degresat- 400ml
  • frisca dietetica.

Biscuitii se rup bucati micute si se aseaza intr-un vas


Se caramelizeaza fructoza si se toarna peste biscuiti; se topeste la bain marie crema de ciocolata, careia i se adauga 200 ml din laptele degresat, se pregateste, separat, o crema din 2 lingurite de cacao cu 2 lingurite de fructoza si restul din laptele degresat ( inca 200 ml ) si, cand devine ca o smantana mai groasa, se adauga peste biscuiti ; se adauga si crema de ciocolata „desfacuta” la bain marie, se amesteca totul si se aseaza pe platou.
Se orneaza cu frisca, si se da la rece cateva ore.

In varianta originala se pun biscuiti populari, si in loc de fructoza, zahar.

Ana

Acest articol a fost publicat în ce-am mai gatit, dulciuri dietetice. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

