La Pestera Sf Dimitrie Basarabov

Asa cum v-am amintit in treacat,am fost in Bulgaria, o zi ce e drept …

S-a intamplat in sambata Floriilor, si a fost o supriza pentru mine, una de proportii, caci plecaseram pentru shopping, desi eu imi dorisem pelerinaj, first 🙂

DSC09832

DSC09834

DSC09847
DSC09842
DSC09849

DSC09852

DSC09853
DSC09843

DSC09838

DSC09835

O lumanare, in banii nostri costa 2,5 ron.
Eu mi-am luat o foarte mica Icoana, stil carte, care m-a costat 7 ron.
E draga inimii mele :X

DSC09892

MI-a placut enorm, si acum am sufletul plin de simtirile de acolo, din pestera!

Alte fotografii mai puteti vedea aici

Ana

Acest articol a fost publicat în bucurie, credinta, de-ale zilei, evenimente, fotografii, icoane interior, interior fresce, pelerinaje. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la La Pestera Sf Dimitrie Basarabov

  1. elenushu zice:

    Doamne ajuta!
    Te rog daca ma poti ajuta cu cateva informatii. Eu in martie voi ajunge cu ajutorul lui Dumnezeu si al Sfantului Dimitrie aici la pestera.
    Vad ca se poate cumpara de acolo o icoana sau ceva amintire. Cam de cate leve am nevoie?
    Am auzit ca se schimba greu leva in euro si nu as vrea sa schimb asa mult.
    Multumesc de timpul acordat!

    • jurnalulanei zice:

      hmm, nu mai tin minte,dar nu cred ca am platit cu leva cred ca merge cu lei de ai nostri, o sa iti mai scriu daca imi amintesc cat,stiu ca era 2 lei o lumanare,parca. Doamne ajuta si sa ti fie de folos!

      • elenushu zice:

        Doamne ajuta!
        M-a ajutat Dumnezeu si Cuviosul Sf Dimitrie de am ajuns la pestera. Am luat o icoana cam A4 si un pliant cu Manastirea =26 lei ceea ce a fost super.

  2. Ana zice:

    ma bucur pt tine! Doamne ajuta si sa ti fie de folos!

  3. gabriela zice:

    buna seara,as dori sa stiu dak se plateste intrarea la pestera

Lasă un răspuns

