{ D’oh… }

DSC05327

 E bine cand mania aruncatului te mai slabeste… putin… caci,daca ar fi dupa mine,tot ceea ce nu imi trebuie in momentul vorbirii ar merge direct la ghena,daca nu ar interveni mama: „-Nu ai tu idee cand poate sa-ti fie de folos,mama…”

DSC05350

 La fel a scapat de surghiun si aceasta etajera, pe care am mostenit-o de la Sibiu. si pe care nu o mai consideram demna de bucataria mea,dupa renovare.
Insa acum a devenit indispensabila,caci sunt in cautare de loc mai mult si spatiu divers… si am asezat pe ea toate condimentele.
 E adevarat ca nu am revopsit-o,dar la primavara, e prima miscare pe care o voi face!
 Aparatul foto e cam pe duca, dar sper ca totusi se vede ceva! 😀

DSC05347
DSC05351

O saptamana binecuvantata!
Ana

Acest articol a fost publicat în de-ale mele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

