>A fost odata…

>ca niciodata patru fete cucuiete…olimpicele mele Photobucket

Doua au mers la olimpiada de mate'( caci au avut loc in aceeasi zi… si din motive care nu-si au locul intr-o poveste frumoasa,cum e aceasta….), una a fost foarte aproaaaaape de calificare iar cealalta,micuta Cristina, mi s-a calificat!!! Photobucket

Va pupa mama pe toate patru Photobucket si va iubeste de v-ar lua acasa,dragele mele dragi!!! Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Sa ii tinem pumnii Cristinei sa mearga la faza nationala si sa se intoarca cu premiu!!!

Melodiile acestea sunt pentru voi!

show_547765d37609c9(448, 46);

HI-Q-Gasca mea
Asculta mai multe audio Muzica »

show_3f5f120f019405(448, 46);

walking in the air
Asculta mai multe audio Muzica »

Profa’ ( Photobucket )

Acest articol a fost publicat în de-ale mele, evenimente, special. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la >A fost odata…

  1. Loredana zice:

    >felicitari fetei si tie! multa bafta in continuare!

  2. Gingasia zice:

    >Felicitari doamna profesoara…!te pop

  3. Flore zice:

    >felicitari si bafta in continuare si de la mine!

  4. >Vai!aici a trebuit sa-ti scriu!sint aiurita???FELICITARII ANA DRAGA!!!!!

  5. Ana zice:

    >Loredana,multumim frumos :*Multumesc,Gingasico,si eu te pup :*Flore draga,multam fain,pup!Mamas draga,pai unde altundeva mi-ai mai scris? nu te ingrijora… eu sunt mereu aiurita si cu capu’ in nori,asa ca suntem doo 🙂 Te am pus la urmarit sa nu te pierd :)) pup si multam :*

Lasă un comentariu