>Cartofi cu patrunjel si usturoi ( Pomme persillade)

>POMME1

Am mancat la Predeal si mi-a placut, apoi am vazut reteta si aici, iar azi am pregatit si eu. Deliciosi si de post! Si culmea e ca mie cartofii prajiti nu prea imi cad bine, insa acestia fiind facuti cu foarte putin ulei de masline au fost chiar fara nici o problema.

INGREDIENTE

  • 3-4 cartofi mari
  • o legatura de patrunjel
  • o capatana de usturoi
  • 3 linguri de ulei de masline;

POMME2

ACTIUNE

  1. curatam cartofii, ii taiem cubulete( sau felii ca pt musaca) si ii spalam bine;
  2. punem 2 linguri de ulei in tigaie si prajim cartofii amestecand cu o lingura din lemn pentru a se rumeni uniform;
PERSILLADE

POMME3

  1. tocam foarte marunt patrunjelul , iar usturoiul il dam prin presa de usturoi;
  2. adaugam putina sare si restul de ulei de masline ( o lingura)
  3. „turnam” peste cartofii rumeniti persillade-ul si servim

Intreaga locuinta va mirosi a persillade, o aroma deosebita!

POMME4
Pofta buna!

Ana

Acest articol a fost publicat în ce-am mai gatit. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu